DAG 5

Inte så mycket att säga idag. Dagarna ser ganska lika varandra ut nu när de lugnat sig lite. Imorn får vi tillbaka telemetrin tyvärr :( lite tråkigt då jag förhoppningsvis får besök med och ska utmana en viss Lantz i bordsfotboll och måste hålla min puls nere haha men de ska nog gå bra. Bered dig på en match som heter duga.

Va ska man säga om match igår då. Va fan gör Källström i startelvan egentligen. Varför fick inte Zlatan slå straffen, en kille som har lite mer erfarenhet och självförtroende en Källström. Varför sätter inte Lagerbäck in Rasmus lite tidigare i matchen för? Men vi ska vara glada att de inte blev 0-2 med egentligen, lika väl som det hade kunnat blivit 2-0 till oss. Men är väl tur att vi skämmer ut oss i kvalet istället för i VM sen dit vi nog inte kommer om vi fortsätter spela såhär.

Nu har vi gjort halva tiden me kan man ju säga. Än så länge mår jag bra, lite mindre huvudvärk till och från men annars är de ganska lugnt.

Tog mig friheten igår att lägga upp en fin låt på youtube. Kaggen och ni andra grundare till låten får väl stämma mig om ni misstycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0