DAG 6 - Del 2

Vart en riktigt bra dag idag. Fick mitt första besök, av Lantz och jag vill lova er att de va uppskattat. Att ha någon här och prata med som man faktiskt känner och inte bara massa random folk, ok Diana du är ju här titt som tätt me men du jobbar ju :P
Och vilken match det blev i fotbollen, ska vi säga lika haha? Synd att du inte stanade så länge men kommer snart ut igen, det är ju inte många dagar kvar nu. Imorn kommer förhoppnigsvis Niclas förbi en sväng me.

Sitter just nu och kollar på "Wristcutters. a lovestory", har haft filmen på datorn länge men har aldrig vart sugen på att se den. Men vad passa bättre på ett sjukhus än en rätt sjuk film med folk som tar sitt liv haha.

Midsommar närmar sig med stormsteg me, ser ut att bli ett jäkla gött gäng som åker ner till Varberg. Det som verkar klarar är jag, kotten med respektive, Evelina, Isak och Niclas. Sen har vi även Lantz, Lina, Viktor, Madde, Satan och Johanna som inte är helt 100 ännu men jag hoppas verkligen alla hakar på ner och får en kanonmidsommar med oss. Nerifrån blir de ju ett gäng me som ska haka på och festa med oss. Blir fotboll, grillning, bad och massa snapps och öl. Hallands Fläder eller va säger du Johan?
 Va fan vänersborg/trollhättan är ju samma varje helg ändå och midsommar lär inte bli nån undantag då det blir gillning som hela sommarn ändå består av. Varberg är nått utöver de vanliga, det vet ni som brukar åka me ner :D Längtar som saten nu verkligen :D

Dagens citat kommer från Varberg senast.
Viktor rusar ut i vattnet och ska bada, jag ser i panik hur han rusar ut med sin mobil i handen
Jag - "VIKTOR DIN MOBIL"
Viktor tar och dyker i, reser sig upp ur vattnet och kollar på mig
Viktor - "Va`? Nej de va kameran"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0