DAG 8 - What the hell is going on?

- Hell is Exactly what is going on!

Då har sista dagen med medicinering börjat med allt vad de innebär, ett rent jävla helvete för att inte överdriva. Väckt kl 7 för att kissa i en liten mugg och har vart sängliggandes tills dess. Vart EKG och blodprov om vartannat, de gånger jag fått resa mig från sängen är när vi ska ta stående blodtryck men nu äntligen har jag paus en timme tills det är Lunch. Denna luncehn kommer vara grymt uppskattad då min frukost bestod av 1.5dl yoghurt...YEAH. :P
Efter lunch blir jag sängliggandes några  timmar till ser det ut som och vi ska inte ha lunch föräns 21,40 ikväll, så blir till att äta upp sig nu.

Har fått en ny sjuksköterska idag me, en jättesnäll tjej i min egen ålder. Va rädd att hon skulle ha dålig koll på nålar och skit, men känns knappt  när hon tar blodprov vilket är en lättnad då vi ska ta X antal prov idag. Inte lika duktig som farbror Bosse men inte långt ifrån haha.

Fick tillbaka min nål idag me, jäklar va pepp jag va på de, så nu känner man sig handikappad igen och kan knappt röra armen :(

Sverige - Malta
Ikväll spelar Sverige mot Malta med, en otroligt viktig match som ändå är den enklaste vi har kvar av slutspelets 5 matchar var av vi måste vinna allihopa för att ha chans att gå vidare till VM. Man kanske skulle sätta alla sina besparingar på att Sverige inte går vidare, det känns som en given vinst. Dock ger de bara 1,08 gånger pengarna så att sattsa 1000 kr och vinna 1080 känns lite sådär haha.

Fredag
Just nu öser regnet ner i Göterborg men jag hoppas verkligen att de blir bättre till fredag när jag åker hem, min kära vän Hanna har ju LOVAT att komma och möta mig på stationen, förhoppnignsvis med blommor me haha. Är det fint väder bär det väl av till skräckland en sväng för att ta en kall öl i solen. Annars blir de nog hemgång och mat.


Need more friends with wings....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna kan man lite på i alla lägen! :D

2009-06-10 @ 11:44:32
URL: http://hannooh.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det ösregnar här med idag :(

2009-06-10 @ 11:49:54
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Arg Quiddish spelare

Haru glömt våran korpen match idag, ditt AS ! !

2009-06-10 @ 17:54:05
Postat av: Le Chef



Va inte så klen nu..sorry excuse for a man..;)

2009-06-11 @ 06:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0