Fri.

Äntligen är man ute, fan va skönt de va och jäklar vad jag uppskattade att komma ut i de dåliga vädret igår haha.
Blev inte riktigt vad jag hade räknat med igår kväll, inte för 5 öre faktiskt =/ men blev en ganska soft kväll ändå. Lite magic med johanna, satan och mono. Drack upp de rödvinet jag fick av syrran efter att jag hämtade henne i stugan. Nått jag känner idag att jag kanske inte skulle gjort. Har haft världens bakfylla idag och ändå blev de inte såå mycket igår, men hur som helst, aldrig mer rena rödvinsfyllor iaf det är nått som är säkert.

Får se vad som händer ikväll, är bjuden hem till Johanna men just nu vet jag inte om jag orkar. Hoppas på en filmkväll som alternativ :)

Dagens citat blir faktiskt några st tagna från våra gamla lärare på gymnasiet. Håkan och Tobias va 2 helt underbara lärare båda på sitt lilla egna sätt :D

'Ibland får jag en känsla att jag luktar spy' - Håkan Deleskog

'En spik i foten vad är det?' - Håkan Deleskog

'Jag skall inte säga att han var störd men,,,, det var han' - Tobias 'Tobiqs' Järvdalen

'hur går det med?? öhh,,hmm,,med?,,,hmm,,öh,,,,hur går det?...' - Håkan Deleskog

'Jag är ju inte dum......i huvet' - Håkan Deleskog

'Det finns ju vissa punkter som inte finns, det är de viktigaste punkterna' - Tobias 'Tobiqs' Järvdalen

'Petra må se ut som ett berg, men hon är inget berg, för hon går att prata med' - Håkan Deleskog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0