King of Pop

Båtturen
Hade en helt sjukt kul kväll igår. Blev en gumibåtstur utan dess like, med många ölpauser och skratt. Tog oss iaf 2 -3 timmar att ta oss från blåsut till pårmen skulle jag tippa på. Väl framme i hamnen började det spåra ur lite, Satan tog sikte mot fontänen, Göthejävel snodde mina åror (eller ådror som satan säger), timon anföll allt som fanns medans jag och satan körde en dubbelåbåt sista biten. Båtturen slutade mindre lyckligt med en hel del förluster i form av mobilen, kameror, bilnycklar, glasögon etc som nu ligger på botten av sjön.

Efter att ha börjat ta upp båtarna va de dags förbad, Satan tog sats och voltade ner i vattnet och verkar landa på fötter, nått jag inte märker utan tar satts även jag för ett dyk varpå jag hör i luften "OSCAR NEEEEEJ" av Satan nere i vattnet. Så just nu ser min rygg ut som om någon har kört ett rivjärn på min rygg. Med andra ord dyk inte där det är 1 m djupt, det gör lätt ont.

Senare på kvällen mötte jag upp Louie och tog oss en liten tur med en övergivem båt, paddlade ut till bryggorna och tog oss ett dopp. En lite underlig kille bjöd in oss till hans båt där vi satt och ölade ett tag. Mötte sen upp Lamadjuret och 2 randoms och slog oss ner hemma hos mig. Jag och Lamadjuret aka Malin hade en riktigt trevlig kväll medans det andra sov. Hade ju lite otalat mellan oss haha.

MJ
Måste ändå ta och skriva nått. Han va den största och kommer alltid att vara. Har svårt och tro att nån kommer bli större inom en ganska lång framtid. Beatles och Elvis kanske ses som större, men med tanke på att Elvis säkert släppt 40 skivor och Beatles minst lika många medans MJ inte ens släppt en bråkdel och ändå blev så stor som han blev förtjänar han all respekt. Ullevi lördagen 16 augusti -97 är en upplevelse man sent kommer glömma, en show utan dess like och med. Bästa födelsedagspresenten jag någonsin fått. Minns verkligen kvällen totalt, minns spårvagnsresan till mina kusiner på kvällen, paret som kystes utanför fönstret, filmen vi såg på kvällen, ja Allt. Som sagt en kväll jag aldrig glömmer.

Blev lite mycket nu men en legend förtjänas att kommas ihåg. You will be sadly missed and never forgotten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0