Snabb update

Har vart lite dålig på att skriva sen jag kom hem från sjukhuset, men ska försöka bättra mig lite.

Midsommar
Har vart lite upp och ner sen jag kom hem, men mest på den goda sidan får jag väl säga. Har haft en riktigt rolig helg i Varberg om man bortser från nån timme. Alltid lika kul att komma ner till Johan & Jennha och hälsa på. Denna gången blev vi riktigt många även om ca ett 10-tal inte kom men de gav ju betydligt med sovplats. Vissa fick sova på golvet, ganska ordagrant men jag sov riktigt skönt på en madrass och andra natten på en soffa så jag ska inte klaga ;) Körde 3 bilar ner från Vänersborg och jag stod ut ganska bra med Carro och Emelie. Sandras varningar va lite överdramatiserade måste jag erkänna.
Men minst sagt en händelserik helg helt klart, vi får sattsa på en farvorit i repris nästa Midsommar tycker jag, då i en ännu större lägenhet :)

Sommarlov
Har ju börjat mitt "sommarlov" nu med för första gången sen jag gick i 8an har jag inget sommarjobb, mer än mina dagar på sjukhuset. Känns riktigt härligt att bara kunna ta de lugnt en hel sommar utan någon som helst stress eller nått. Tar alla dagar som de kommer och försöker njuta så mycket som möjligt. Blir en hel del tid på Sanden me vollyboll i sköna vänners sällskap.

Korpen
Imorgon (Onsdag) har vi tyvärr vår sista match innan uppehållet. Lite tråkligt att ha uppehåll mitt i sommarn de är ju nu man Vill spela, inte sen i höst, men även dommarn vill väl ha lite semester antar jag. Hur som helst möter vi Dalslands Finaste imorgon 18,45 och tror nog vi ska kunna knipa vår andra seger imorn. Hur som helst kommer de bli en intresant match utan tvekan. Ser ut som vi slår publikrekord imorn me om vi har lite tur :D

Skola
Imon 2-3 veckor tror jag vi kommer att få svar om jag kommer in på det skolor jag sökt. Börjar ärligt talat att bli riktigt nervös, det är ju trots allt min framtid som kommer att avgöras på sätt och vis. blir 5 års pluggande, en helvetes lång tid, men blir nog ganska kul med. Kommer jag inte in på mitt förstahandsval vet jag inte om jag vill läsa heller. Jag vill ju inte läsa för läsandets skull utan för att jag tycker det ska vara kul och intresant och nått jag vill jobba med i mitt liv sen. Inget som säger att jag MÅSTE jobba med den, men har jag läst 5 år och sen inte jobbar me de jag lärt mig känns det ganska idiotiskt.

Hunden?
Du beter dig precis som en hund med en pinne, så fort du hittar en ny intresant pinne släpper du den du har i munnen och lämnar den liggandes på marken och glömmer bort den helt och traskar istället iväg med din nya pinne. Precis så känner jag mig just nu, som pinnen som ligger på marken. Vissa vet vem "hunden" är, vissa inte.


Ne nu ska jag ner till sanden en sväng med, mono, satan bea & co. Over and out.

Dagens citat blir av min kära vän Nalle Puh, sagovärldens klokaste lilla björn
Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0