Hellre pilsner än en puss...

Så, nyss hemkomen från en rätt lugn kväll på Olearys. Va bra länge sen man va där nu måste jag säga, va väl i sept senast kanske. Kvällen börjad med 2 öl i mitt kök med Bea för att sedan ta bussen in till thn. Blev en rätt trevlig kväll på Olearys även om man höjer medelåldern där inne med 3-4 år bara genom att kolla in genom dörren. Timon, Fidde, Lollo och Anna slöt upp efter nån timme.

Timon ville promt gå och köp mat innan vi skulle med bussen hem, så vi fick bege oss till grillhouse. Där "träffade" vi Erik som låg och sov på ett bord, medans Bea satt brevid och såg måttligt road ut. Till min och Timons stora glädje fick vi Eriks mat som han hade somnat ifrån. :D tackar.

Hemvägen blev den "farliga" bussen. Bussen där man hamnar i Mellerud om man försover sig, men vi klarade oss även denna gången utan några större problem. Fick mig ett litet snack med Satan me, även om det va svårt och förstå vad han menade mer exakt så förstod jag nog saken i det stora hela. Diskutionen handlade väl i grund och botten om ärlighet, och det är inte nått jag tänker ändra på. För övrigt får folk gärna komma med kritik, såväl possetiv som negativ om folk har synpunkter på det jag skriver här.

Ska ta och lägga mig nu, känns skönt att kvällen blev lugn utan speciellt mycket öl så kan man må som folk imorn när man vaknar. Annat än vad Malin gjorde imorse när hon vaknade, hon mådde väl som hon förtjänar haha. Men hänger man över en stol på Backstage och spyr ner i en ölhink så förtjänar man allt att må lite dåligt ;)

Dagens citat är faktiskt från Bea

Ganska konstig kille -" Jag känner igen dig från nånstans"
Bea.- "Ja vi har haft sex" 

Tack för ett underbart skratt vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0