"Lillaflikka"

När jag kom hem igår så hade "Lillaflikka" lagt till mig på msn. Jag visste så väl att jag kände igen de där namnet men jag kunde verkligen inte placera det. Lille snabb sökning på google gav mig svaret på det jag sökte. En person jag aldrig trodde jag skulle komma i kontakt med igen har lagt till mig på msn. Jag och "queen evil" sa upp kontakten för ungefär 1.5 år sedan nu efter en lite incident hemma hos mig. Sen hon bokstavligen kröp ut ur min dörr har jag inte hört så mycket som ett pip från henne. Jag visste inte ens om hon levde eller om hon hade knarkat ihjäl sig, eller om hon flyttat utomlands eller bor kvar uppe i Stockholm. Vissa av er vet vad som hände i min lägenhet den helgen som gjorde mig så fly rasande, resten får stå frågvisa då jag inte har lust att vika ut allt av mitt privatliv på nätet.

Queen Evil verkar har växt upp lite iaf och det kanske fanns hopp för henne ändå, även om jag verkligen tvivlade på det sista året vi kände varandra. Hon verkar fortfarande lika ostabil men ser ut att ha fått ordning på livet lite iaf. Skaffat pojkvän och har fortfarande kontakt med sin mamma och bror. Även om jag hatar henne för allt vad hon lever och står för så är jag väl på sätt och vis lite glad över att hon tagit sitt förmnuft till fånga och Inte drog ner sig totalt i skiten.

Undrar om du för övrigt läser detta. Isf....Kul att de går bra för dig, men jag står fast vid det jag sa sist vi sågs.

"Jag vill aldrig mer se dig, jag vill aldrig mer ha med dig att göra, försvinn ur mitt liv"

Kommentarer
Postat av: Jules

Syrligt Dottar !

2009-04-13 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0