Mobilen borta.

För första gången i mitt liv har jag tappat bort / blivit bestulen på min mobil, ok jag har tappat den på hultan 2007 med men de räknas inte, då hittade ju Jennha den ändå ;) Hur som helst nu är den borta. Jag skiter väl i mobilen så sätt hade ju ändå "fått" den. Men själva grejen att någon har MIN mobil och kan läsa mina sms, se mina bilder, alla mina nr etc etc.
Har många medelanden som jag haft i många många år och som betyder mycket för mig, så som
"Har försökt så många gånger men sluta tänka på dig går inte".

Minns du detta Sab, om jag kommer ihåg det rätt:
 "...och i mitt hjärta finns bara du, jag vet inte om jag gjorde rätt och jag kommer älta detta i all evighet, älskar dig så det gör ont  //S"

Har beställt ett nytt sim-kort så kommer fortfarande ha kvar samma nr men behöver ERA nr igen då allt låg på mobilen/simkortet. Man är sjukt handikappade utan mob och framför allt utan folks nr, vill ni få tag på mig så har jag ett hem-nr så länge, det är mitt gamla nr som jag hade i Vargön. så ni gamla vänner har de säkert ni andra får snällt be om det.


Kommentarer
Postat av: sjt

Oj. Det kommer jag inte alls ihåg. Har du sparat det sms:et alla dessa år? Det var inte illa ...

2009-03-27 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0