Såga upp min bröstkorg?

Pratade lite me min syster idag om sommarjobb och att "jobba" som försöksperson lite i sommar för att dra in pengar. Hon nämnde då att forskare söker försökspersoner som de ska testa bröstkorgssågar på. Ska tydligen ge upp mot 100,000 i betalning men frågan är om det är värt de pengarna för att de ska testa såga upp min bröstkorg med en ny såg för att se hur den fungerar. Bara tanken på att någon ska ta och såga upp min bröstkorg får mig att må ganska illa faktiskt. Tänk om något går fel? Det träffar nått organ med sågen? Benen inte läker ordentligt? Smärta för varje andetag ånga veckor...kanske månader framåt? Och tydligen ska man må ganska illa långt efteråt. Tänk om man inte ger någon respons på sömnmedlet och är "vaken", ilningarna när någon sågar i ens kropp kan inte vara nådiga.

Ne, jag tror jag klarar mig utan att testa bröstkorgssågar. Testa medeciner känns kanske inte mindre riskabelt men får mig lite lugnare iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0