Snö?

Vår
Ok att det är gött med snö, det vet vi ju alla men nu längtar jag faktiskt lite efter våren och sommarn. Visst, jag hade inte sagt nej till några sista åk med skidorna innan all snö i Sverige försvinner men får se om jag hinner med det. Har gjort mina första dagar utomhus i t-shirt vilket känns riktigt skönt. Solen steker på som en perfekt för-vår så får hoppas på en bra sommar. Bättre än de tidigare två borde väl inte vara några problem.

Sommarjobb
Som det ser ut just nu har jag inget sommarjobb men ska anmäla mig som försöksperson hos Astra Zeneca, får väl hoppas på att bli antagen och ligga inne 2 veckor så har sommarn löst sig sen. Lite riskabelt "sommarjobb" kanske, men man måste våga chansa lite här i livet och lite spill får man räkna me många gånger =D

Sex Drive (Special edition)
Nyss hemkommen från Timon där vi kikat film, även Göthe och Bea va me. Kikade på Sex Drive och jag rekomenderar den starkt. "Collegefilmer" brukar vara lite halvtaskiga men denna va jävligt kul faktiskt. Finns tydligen en vanlig version på den men SNÄLLA ska ni se denna film ta och se Speciall edition, tror det gjorde halva filmen faktiskt. Lite mer naket, lite mer sjuk humor och feltagningar som det faktiskt har med istället för att ta om någon scen. Sen att en av mina favoritskådisar Seth Green va me gjorde inte filmen sämre. SE DENNA FILM

Dagens citat (från filmen)
"I love you and I have a boner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0