Sommarn och festival(er)

Våren
Märker för var dag som går att det blir ljusare och varmare för var dag som går nu. Snart går vi ju över till sommartid med. segt att "behöva" gå upp en timme tidigare men lätt värt det. Kommer självklart sakna vintern och vem vet när jag får åka skidor nästa gång. Hur som helst ser jag fram emot en toppensommar.


Hultan
.
Hultan är inbokad även om banden än så länge faktiskt suger ganska hårt jämfört med det flesta andra festivaler. Coldplay till Roskilde, Manson till Metaltown, Alice in videoland till Arvika, D.A.D till Rockweekend, listan kan göras lång. Håller fortfarande tummarna för Manson till hultan då han har en ledig dag där då hultan är, men han kanske nöjder sig med Göteborg i sommar.

Blir jag och Maggan som drar till det småländska skogarna i sommar, hoppas syrran följer med hon också. Satan & Timon räknar jag kallt med och vore kul om även Bea följde med. Stockholmarna (cio, björn, martin, jennha mfl) ni? Wilon (Pavel aka "Linda") och finnarna? Natta kommer ju ner (upp för er?) vore kul om Sabina tog sitt förnuft till fånga, även om jag vet att hon kommer säga att hultan är för småbarn och att hon inte ser det roliga i att sitta på en äcklig camping och vara dräggfull och att SRF är bättre...ja ja ja. Har en hel del annat folk me jag önskar följer me, ni vet säkert vilka ni är.

Sommarjobb
Ja, pga. den rådande ekonomin i Sverige och övriga världen med för den delen (Tack som fan USA) så är det ju inte det lättaste att få sommarjobb iår. Får ligga i lite mer än vad jag brukar, annars får jag försöka leva på pengarna jag får när jag säljer bilen, ingen jättesumma men bättre än inget.

Ne nu ska jag återgå till mina studier, vill någon läsa matte åt mig så kör på bara.
Matte =(

Kommentarer
Postat av: Björn

Det här är schyssta grejjer! ;)

lycka till!

2009-03-04 @ 00:08:59
Postat av: MustaVeri

Eh.......eh...big eh....jag hatar matte.

2009-03-04 @ 18:47:16
URL: http://mentalabuse.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad pluggar du för nåt?

2009-03-04 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0