Svälja en Ipod.

Svälja en Ipod
Haha fick förut idag reda på att min kära vän Isak har svalt en Ipod nano. Verkar vara nått ganska genomtänkt vad på fyllan där Isak skulle svälja Mats Ipod nano inkl öronsnäckor och sladd. Spelaren va igång enligt säkra källor och samma källa meddelade att det just nu är låten San Sebastian med Sonata Arctica som går på repeat nånstans i tjocktarmen. Spelaren kommer om några dagar ut den naturilga vägen. Om magsyran har tagit hand om spelaren eller om den fortfarande spelar återstår att se.

Högskoleprovet
Ja då har man gjort det med, och jag får erkänna att det gick riktigt dåligt faktiskt. Mattedelen gick riktigt bra som jag antog, och ord-delen gick ugnefär som förväntat men engelska- och svenskadelens läsning va mycket svårare än jag hade hoppats på och tiden va knapp. Aja jag hade väl inte tänkt söka på högskolepoäng ändå om jag inte fått riktigt bra resultat. Vet ju änna inte riktigt vad jag vill söka till heller. Civilingenjör med kinainriktning kanske är nått att söka, har ju ca 2 veckor på mig att klura ut vad jag kanske vill göra resten av mitt liv. Någon som har tips?

Valborg
Valborg närmar sig med stormsteg, en månad kvar idag. Då bär det av ner till syrran i Lund. Blir jag och Satan som sticker ner som förra året. Hoppas på en favorit i repris då Valborg va helt klart bästa dagen på hela förra året.

Stockholm
Innan valborg ska jag och Satan till Stockholm med en sväng är tanken. Upp och öla med Casparii, Petra, Peter, Evan mfl mfl. Förhoppningsvis ska även Sandra me ut denna gången. Va bra många år sen nu vi fick ta en öl ihop och jag har saknat henne massor så det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0