Tenta nr1

Tentor
Då va första Mattetentan klar. Pluggade väl kanske aningen för lite men gick riktigt bra och har nu istället lite ångest för Fysiktentan på torsdag morron. Går den lika bra så är det ju chill men man vet aldrig. Sitter och kikar på lite övningstentor nu och en del saker är man ju helt ute och cyklar på. En dag kvar att plugga, har gått att lära in saker på en dag förr så det ska nog gå bra. Vi får ju ändå inga betyg i detta så blir ju bara G eller IG.

Mobilen
Har fått tillbaka mitt mobilnr med nu efter att nån tattare snott min mobil. Det där med att skilja på mitt och ditt är ju inte alltid så enkelt för en del tydligen. Så vill nån något så finns jag nu igen på 073-7589885. Mobilen är min gamla så om ni inte hör vad jag säger så skyller jag på att mobilen suger.

Ulf
Jag har nästan helt glömt bort min fd "lilla" rumskamrat Ulf där nere i Österrike. Undrar hur det går för honom. Bor han ensam nu? Får han betala dubbel hyra för att jag drog? Fick han någonsin nått jobb där nere? Fick han sina pengar från csn? Gjorde han klart sin film? Tankar han fortfarande HD-filmer och ser på sin 15" skärm? Listan på frågor kan göras lång och kommer jag någonsin få ett svar. Men den stora frågan är...åker han några skidor?

Dagens citat:  - Om du påstår dig respektera alla, respekterar jag inte dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0