0-0

Korpen
Turen verkar inte vara på vår sida. Blev lika igen i dagens korpenmatch mot Filé-boys. Lite publikstöd fick vi allt och det verkar som vi har våran trupp klar nu. Nu ska vi bara träna lite ihop så vi blir samspelta och kan ta hem serien sen. vi ligger ju inte sist iaf och vi har bara förlorat en match av 2 så så dåliga är vi ändå inte =D

Tenta
Tenta imorn i matte, fy fan va opepp man är och har verkligen noll motivation till att plugga men de får lösa sig bäst de vill känner jag just nu. Borde väl kunna trycka in ett G iaf =) 4 tim tenta imorn då iaf. Hoppas den är lätt så man kan komma därifrån i hyffsad tid och slippa va hemma kl 8 imorn kväll. Kanske kan ta sig några öl me.

På måndag har vi sista tentan med, i fysik. Denna ska bli roligare men har en jävla massa att plugga till den me, men de är ett senare problem, kommer ta tag i det imorn kväll eller möjligen på fredag, kanske lördag.

Astra
Är ju klart att jag kommer in nu med. Är inte direkt nervös mer än pirrig spänd känsla i kroppen. Ska bli kul att göra nått sånt här faktiskt, dels för att jag är nyfiken, dels för att jag tycker forskningen är bra, och sen ger de ju lite cash med. Men i helgen blir de lugnt, ingen alkohol 72 tim före inläggningen som blir den 3e så en vit helg bortsett från kanske någon öl eller två på fredag kväll. Sen från och med onsdag blir jag inneliggandes i 10 dagar. Missar 2 matcher i korpen tyvärr men har ju 11 matcher kvar sen så får försöka pricka in resten :)

Dagens tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0