25.000kr

YES. Idag ringde det från Astra Zeneca, mitt under en föreläsning så jag kunde inte svara. Satt och va sjukt nervös ända tils jag kunde komma ut och ringa upp dem igen. Visade sig att jag kom med i studien och jag kommer att läggas in den 3e Juni. Ska bli sjukt kul men jag måste erkänna att jag är ganska nervös. Man vet ju faktiskt inte riktigt vad som kommer att hända, det är ju trots allt bieffekter som det ska undersöka. Lär hålla bloggen uppdaterad några gånger per dag men vet inte exakt hur mycket jag får skriva, det återstår att se.
Men nu är min sommar räddad iaf, 25,000 kr rikare....iof lite skatt på det, men det kan jag allt ta. Nu ska jag bara sälja bilen och sen få lite pengar från deklarationen så överlever jag nog sommaren sen :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vänta nu, försökskanin alltså? :O Bra betalt dock :)

2009-05-20 @ 21:48:32
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0