Aftonbladet, I love you.

Har som vanligt idag, så som varje dag, roat mig lite på aftonbladet. Man kan verkligen hitta det mest underliga artiklar och undersökningar där.

Första

Zahra Löngren. fick tydligen en interneträkning på 147.464 kr efter att hon haft me sin laptop till utlandet och surfat där som en liten galning. Sen när hon kommer hem och får räkningen blir hon jätteförvånad och ringer aftonbladet. Men lilla vännen, har du inte läst tidningen senaste 3-4 åren då sånt här händer hela tiden och varje gång blir folk lika förvånade. Ge fan i att surfa med SVENSKT bredband i UTLANDET. DET ÄR DYRT.

– Dum som jag var trodde jag att taxan var likadan där. Just nu är det tufft och jag har knappt råd med mat.


Det ska du ba ha, som jag hade sagt. Är man så urbota korkad så får man faktiskt skylla sig själv.

Andra
Lite längre ner läser jag "Var fjärde 16-åring porrsurfar" ....No shit sherlock, kom ni på det nu, måste man ha en stor studie för att komma fram till en sån grej verkligen?

Tredje

Till denna artikeln höll jag på att sätta i halsen av skratt. Artikeln handlar om piraterna i Somalia som tydligen militären lurpassade på och kunde gripa ett gäng, men det intresanta i artikeln är vad det hittade i båten.

Tio tungt beväpnade pirater kunde snabbt gripas. De hade med sig granatkastare, automatgevär och raketer. När kommandosoldaterna tog sig ombord på piraternas moderskepp hittade de ytterligare en pirat och en massa potatis.


Fjärde
Nu har våra skattemedel än en gång gått åt något riktigt bra, speciellt i denna ekonomiska kris. En grupp har satt sig ner och diskuterat fram ett nytt namn för Mödomshinna då det tydligen inte va bra. Jag själv måste säga att jag tycker ordet är ganska bra och neutralt, men tydligen ska vi numera kalla det för Slidkrans. Ordet låter verkligen mycket värre än det tidigare men men det är inte vi som bestämmer vad saker ska heta, men jag tror jag håller mig till mödomshinna.

Kommentarer
Postat av: hultman

aftonbladet är king! :)

2009-05-06 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0