Axel paj?

Då har man vart på vårdcentralen för andra gången me mina axlar. Som jag förväntade mig kunde hon inte säga nått alls mer än att "jag är byggd sån". Aja men får väl tacka gud för att mina muskler i axlarna förmodligen är cp och inte går att göra så mycket åt, så länge jag inte får riktiga besvär av det. Just nu är det ju inte så att jag lider av det direkt men ibland kan det göra bra jävla ont. Ska ta och ringa sjukgymnasten nån dag och se om det kan hjälpa mig med nått träningschema eller nått sånt så kanske man kan få det bättre iaf.

Får se om nån är sugen på att hitta på nått kul ikväll annars blir det till att lägga sig tidigt och bege sig till Salhgrenska imorn bitti. spännande spännande. Vem vet detta med Astra Zeneca kan ju faktiskt bli min undergång =)

Citat
Varje utgång är en ingång till något annat.

Kommentarer
Postat av: r0ck0

2009-05-05 @ 16:15:44
URL: http://langebo.se
Postat av: Anonym

Testa Daniel Nejdmo på www.vanersborgsnaprapat.se Har hjälpt mig mängder med mitt knä =)

2009-05-05 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0