Dagens tips 2

Då va mattetentan över, jag skulle väl ljuga om jag sa att de gick bra. En aning svårare än jag hade räknat men men borde klara den iaf hoppas jag. nu är de bara fysiken kvar och sen är man äntligen fri för ett tag. Sen blir de en riktigt härlig sommar men mycket sol, bad, festivaler, öl och fotboll.

För er som har missat det så har jag hört att jag tydligen ska bli polisanmäld för en bild jag har laddat upp på bilddagboken, Tjejen på bilden tänker anmäla mig för att jag brytit mot copyrightlagen och hon ska därmed stämma mig. Det intresanta i det hela är ju att det inte är HON som har äganderätt till bilden utan personen som tagit bilden i fråga. Ska bli intresant att se vart detta slutar.



dagens citat:
"Men en ungsfast form kan väl för fan inte brinna upp"

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Men jag tror ändå att om man hade ett par rejäla arbetshandskar" hahahah!! Andreas ROCKAR Centralskolan! "Men om man har fusionen i öknen då?".

2009-05-29 @ 00:27:48
Postat av: Kristofer Göthe

haha så hon ska anmäla.. vad heter hon på bdb då? :P

2009-05-29 @ 02:09:33
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0