EKG

Glömde ju helt bort att skriva att jag va på Astra Zeneca idag. Gick upp kl halv 5 trött som ett jäkla as. Tänkte jag skulle skicka ett sms och väcka Hanna men tror fan inte att hon jobbar då. Misslyckat. Hur som helst.
Trodde bara det skulle bli information idag men vi tog blodprov/blodtryck, EKG och lite annat smått och gott, ska in på fredag igen och göra en full läkarundersökning. Så länge det inte är nått "fel" på mitt EKG-test så borde allt lösa sig, annars skiter sig allt totalt och det blir en fattig sommar för min del :(

Dagens citat är mer en dikt.

"EKG - vad är det?
E som i ensamhet, erosion och erotik
K som i Kalmar och Ku Kux Klan
och G som i Gurra G i Just D
som i decivon
som i P som i skum
man har det i slidan när man är klar
och i stjärten om man är karl;
men EKG - vad är det?"

Kommentarer
Postat av: r0ck0

Varan-TV-poesi när den är som bäst ^^

2009-05-06 @ 13:51:50
URL: http://langebo.se
Postat av: hanna

rätt åt dig att jag var vaken ;) haha

2009-05-06 @ 21:12:15
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0