Fan

Jag hade lovat mig själv att sluta blogga när ja va full för att de alltid slutar illa. Men just nu är jag sjukt arg/ledsen/besviken. Har haft en helt sjukt kul kväll, men den tog en vändning från ingenstans och Link drog utan att ens säga hej då. Stod ute på balkongen och lystnade på vinden och allt som låter om natten och hör dörren slå. Blev grymt besviken faktiskt. Trodde min ångest va lååångt lååångt borta men Oj vad fel jag hade. Och inte kan man ringa dig heller då din mobil är helt cp efter att du kastat den i marken. Vill så gärna lägga mig i sängen och sova och drömma om nått helt annat men är totalt klarvaken. Verkar inte finnas många som är vakna nu som är villiga att ta en promenad och snacka lite så tror jag tar en sväng själv nere på skräckland eller nått.

Ska bli intresant och se hur de blir imorn faktiskt. JAg är otroligt rädd för att förlora dig, men så som de slutade idag vet ja faktiskt inte längre :( Fan fan fan säger jag bara. Det hade inte behövt bli såhär, det fanns mängder av lösningar på det men ändå så blev det den sämsta möjliga som alltid. Gonatt lilla du, go morron ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0