I hela mit liv.

Det finns en liten bit text i mitt liv som beskriver iaf mitt sätt att leva på välldigt bra. Man blir gång på gång i livet sårad och bedragen av folk man trodde man kunde lita på. Folk som säger och visar saker det inte menar, kanske gör det det för att jävlas kanske för att vara snäll eller för att det är fega och inte "vågar" annat. Hur som helst får man i nästan alla fall en helt annan bild av en människa efter ett tag, oavsett om det så är efter en dag, en vecka eller ett år.

Here it is:

I hela mitt liv kommer jag sträva efter att skilja sak från person och intryck ifrån avsikt, man måste även försöka lära sig att det man ibland tror är menat till en person mycket sällan är det, men ibland är det svårt, jävligt svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0