Metro

Dagens horoskop.
Pendlar ju fram och tillbaka till gbg nästan varje dag som de flesta vet, något som tar ganska hårt på en och är Jävligt tråkigt rent ut sagt. Men som underhållning har man nästan alltid metro. Läste igenom den som vanligt och längst bak står dagens horoskop och idag fick jag något som stämmer in lite på mitt sätt att leva och ta andra människor.

Lejonet
Någon visar sig inte från sin vänligaste sida, men allt är troligen inte som det kan förefalla på ytan
.

Stämmer in ganska bra på "Man måste försöka lära sig att det man ibland tror är menat till en person, mycket sällan är det"

Sen tror jag visserligen inte det minsta på horoskop men det är ganska underhållande att läsa och jag tror man mest lever efter sina horoskop än att de stämmer in på hur man lever. Undrar egentligen vem det är som sitter och skriver dem och vart de får sin insperation till.

Helgen
Ja, Helgen va minst sagt händelserik, både på gott och ont. Hade en sjukt kul lördagkväll även om den inte slutade direkt bra kanske, men ända fram tills dess hade jag grymt kul. Och jag vill tacka Dig samtidigt som jag skulle vilja ge dig en örfil men tycker om dig för mycket för att någonsin kunna skada dig. (utnyttjar du de dödar ja dig, för det sa ja inget om hehe)
Blev tyvärr inte mycket till fotboll i helgen heller men på onsdag har vi match igen och då jävlar, ser ut att få ett helt lag nu som ska lira varje gång så vi kanske får chansen att bli lite mer samspelta. Så på ONSDAG 17.15 vid BILPROVNINGEN smäller det. be there.

Dagens citat blir nått mellan mig och Link.
'"En ensam A-lagare är en Olycklig A-lagare
"
Därför vi alltid ska ha varann....

Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Är du lejon? :/

2009-05-19 @ 15:23:36
URL: http://mentalabuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0