Run Fatty Run.

Vårruset
Först och främst. FY FAN va det har blåst idag. trodde jag skulle blåsa bort när jag tog mig hem från tåget men jag överlevde . Hade ju tänkt att man kanske skulle gå ner och sätta sig på skräckland i en solstol, dricka en öl (vilket ja sen kom på att ja inte får) och kolla kvinnor, de fåtal som är snygga, som springer vårruset och tjöta lite me en nära vän. Men vädret hindrade mig totalt kan man väl säga, vart på halvkasst humör idag. Istället har jag fått se alla medelålders kvinnor som parkerar sina bilar här utanför och promenerar bort till starten. Ibland får man sån lust att skrika Run Fatty Run till alla feta kvinnor som går förbi. Men jag måste säga att de ska ha en stor eloge som rör på sig :) Mycket bättre det än de som lider av fettma och inte gör nått åt det utan sitter och klagar istälet.

Astra Zeneca

Det har inte ringt någon från Astra idag heller vilket är ett bra tecken, det tyder ju än så länge på att jag klarat mitt EKG-test så förhoppnignsvs är jag vidare i steg ett i undersöknigen. Om nu ingen ringer imorn ska jag in och göra den STORA läkarundersökningen. Vet inte allt vad de ska testa men jag får inte äta citrusfrukter, inte valmofrön, inte ipren (alvedon går bra) inga som helst mediciner. Håll tummmarna för mig nu för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0