Vårdcentralen och sen Sahlgrenska

Imorn bär det av till vårdcentralen här i stan, ska ta och kolla upp mina axlar på nytt då det verkligen inte är som det ska. Hoppas det hittar nått och kan göra något åt det så man blir "friskt" nångång och kan göra alla kul fysiska aktiviteret som man tycker om att syssla med ;)

På onsdag kl 8.00 ska jag ta mig till Salhgrenska på informationsmöte om den lilla försökskanin jag med största sannolikhet ska vara i sommar. Vet inte riktigt vad det ska gå igenom men hoppas fan det är viktigt med tanke på att jag kommer få gå upp kl 5 på möra om jag inte slaggar hos Niclas imorn, men vet inte om jag orkar åka fram och tillbaka till gbg 2 gånger imorgon heller så offrar mig väl och går upp kl 5 på onsdag istället.

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha ja jag vet inte vad hanna grejer med ibland alltså ;) Och yes viktigaste bloggen överst. Alltid kul att läsa pojkars bloggar :)

2009-05-05 @ 14:35:29
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0