4:a

4:a på Elektroniken!!!
Fy fan vad jag är gald just nu. Efter att ha haft brutal ångest efter mattetentan som gick käpprätt åt helvete så lyckades jag tydligen, fråga mig inte hur, skriva en 4a (kan jämföras med VG) på elektroniktentan. Jag kände väl efter tentan att de hade gått hyffsat bra men såhär bra trodde jag inte. Har inte fått reda på nått exakt resultat ännu så vet inte hur nära gränserna ja va men jag är helt klart nöjd. Lite jävlar anamma och slit lönar sig tydligen.

Tenta nr 2 i Elektroniken funkar som så här; varje lab har vi ett litet förhör. skriver man totalt 70% rätt på dessa förhör kursen igenom så får man automatiskt en 3a på kommande tenta. Lyckas jag med detta betyder det att jag bara har en mattetenta till jul och sen en omtenta i matte efter jul.

Genrep inför Sångarstriden imorn, jag börjar för första gången se ett litet ljus i tunneln, folk kämpar som galningar och ger verkligen allt vilket är riktigt roligt att se. På tors smäller de av, och skaj ag vara ärlig tror jag inte vi har så stor chans att vinna mot de andra stora programmen som verkligen gått in för detta ett halvår tillbaka, men de ska inte få vinna utan strid...sångarstriden here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0