Arkaden.

Arkaden
Idag va de Arkaden i skolan, va väl runt +150 företag som kom till skolan och ville presentera sig och prata om va de pillar me och har för sig på dagarna. Och de vet alla hur man lockar studenter...me saker som är gratis, och visst fan lyckas de bra. Allt från godis och pennor som man vanligen får, till gifflar, ölkorv, ficklampor och muggar. Även vattenpass, usbminnen och nyckelringar fanns de gott om, så kom hem idag me en fin stor påse med braattha-grejer.

Frisk?
Börjar bli lite friskare nu med tror jag, men måste säga att de gör mer och mer ont när jag hostar även om halsen och snuvan blir bättre dag för dag. Ska försöka dra och vaccinera mig så fort jag blivit frisk, så jag blir sjuk igen, och sen INTE blir nått mer sjuk denna vintern.

Operation nattverksamhet.
Igår kväll bestämdes det att Jonas, Jakob och jag skulle hitta på lite nattliga äventyr, vi värmde upp med lite carcas hemma hos jonas. När kl närmade sig halv 2 begav vi oss ut i mörkret. Efter ungefär 15 min letande hittade vi ett lämpligt offer som vi överrumplade i vår smidighet, släpade in bakom ett buskage och tog va vi ville ha, sedan lämnade vi offret liggandes på marken halvt naken. Mycket lyckad kväll som vi sent kommer glömma...inte heller offret.. MOAHAHAHAA


Jul Jul Strålande Jul
Har för övrigt bokat biljetter hem till jul med, så den 20e dec 19,20 landar jag och jonas på Vänersborg Central, får väl se om vi får nått mottagande eller om vi får gå hem i slasket (snön?). Detta kommer bli min första vinter med familjen på 3 år och det ska bli riktigt kul måste jag säga, jag har saknat att fira jul så jävla mycket, ok att det har sin charm att ha 2,5 m snö på julafton men det är inte riktigt samma sak som att fira julafton med familj och vänner :)


Dagens citat får mig att tänka på min nya sadomasochism-vän:
"Words may lie...pain is for sure"

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag förstår inte operation nattverksamhet :D

2009-11-13 @ 00:37:48
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0