Dages citat

10 min kvar innan dagen är slut så tänkte det är lika bra att slänga in ett citat då jag inte gjort de, vill inte riskera att få klagomål för att vissa läsare inte får sina citat dagligen. Detta citatet tipsade precis min kära vän Anna mig om. Och jag lovar att jag mer än gärna delar ut rep så det räcker och blir över.

Vill även passa på att gratta Hanna som idag fick hem sin nya hästa. Grattis Grattis. Har även några tankar som går till en annan person ikväll, du kanske vet själv vem du är men jag tar inte och nämner några namn, men jag tänker på dig ska du veta och önskar jag vore hos dig just nu. Ta hand om dig vännen så slår jag en pling imorn.

Dagens citat:
"ge dina fiender tillräckligt med rep så hänger dom sig själva"

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHHAHA xD Go Anna!

2009-12-01 @ 00:03:59
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0