Djurplågare.

Som alla vet finns det tyvärr en hel del djurplågare på denna, inte alltid så vackra, planet. Men sen finns de även de snälla människor som hjälper till att ta fast dessa idioter till människor. För ett tag sen lades det ut en film på nätet där en man från Litauen kastar ner en liten försvarlös hund från en bro och tycker själv att han är jävligt tuff. Hunden ligger sedan och vrider sig i plågor samtidigt som den försöker vifta på svansen och få uppmärksamhet och bli omhändertagen. Hunden överlevde fallet otroligt nog och vårdas nu för sina svåra skador.

Som alla vet sprids sånna här filmer som en löpeld genom internet, och det tar inte lång stund innan de dyker upp på sidor som flashback och andra stora forum. Många må tycka att folk (?) som hänger på flashback är idioter stundtals men det kommer mycket gott ur dem (oss?) många gånger. I detta fallet va de nog inte flashback som va hjältarna dock.

Hur som helst. En grupp människor gav sig fan på att leta upp den här idioten och på internet är ingen anonym, mannen spårades upp, hans adress, tel nr, facebook, mm vilket till slut resulterade i att mannen själv igår gick till polisen och angav sig. Polisen fick alla uppgifter från gruppen sen innan så hade bara varit en tidsfråga innan han va gripen ändå, men nu är han iaf hos polisen. Ska bli intressant och se om han blir dömd, vet inte hur lagarna om djurplågeri är på andra sidan Östersjön men hoppas fan det är hårda. En rätt ironisk sak i detta är att mannen på facebook är ett fan av PETA.





VARNING VARNING VARNING VARNING VARNING
Här är filmen för de som vill se, men ni ser den på egen risk och jag har varnat er.



Dagens (2) citat:
"Va kort du har blivit?" //Anna silvander (till mig på oktobermarknaden)

"Du är den enda kille jag hånglat med som är kortare än mig
" //Elin

Va fan, ok att jag inte är jättelång, vilket jag heller inte vill vara, men så jädrans kort är jag väl ändå inte :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. gud va kul jag är.

2009-11-20 @ 12:28:15
URL: http://silvander.blogg.se/
Postat av: Kristofer G

hade inte haft nått imot att slänga ner den killen från bron och bara stå och skratta åt han efteråt. sicket jävla as...

2009-11-21 @ 17:16:37
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0