Favoritcitat

Har blivit en hel del citat sen jag började blogga, har bloggat i snart ett år och har nästan haft ett citat med varje inlägg. Tänkte jag skulle posta några av mina favoriter, de som är värda att upprepas.

Här är en liten snabb lista utan infördes ordning, men de me fet stil är lite bättre än de andra.


"En vän är en som vet allt om dig och ändå tycker om dig"

"Det finns två sorters människor: Dom tokiga och dom tråkiga"

"Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två".


"Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något."

"Ärlighet är inte att säga vad man tycker, utan att stå för det man säger"

"Att lita på någon var som att ha lite vatten i sina kupade händer - det var så lätt att spilla ut det, och man kunde aldrig få tillbaka det"

"Det är lugnt, jag spelar i Frändefors, jag är van att förlora"

"Varför permumerera när det finns lösnummer"

"Mitt ex blev sjukt våt, var som att stå å vifta med en metspö i scandinavium till slut,
som att knulla ett glas med vatten."

"Om man tittar på tex vovve.net så är många av dom som har kamphundar tjejer vilket kan bero på kvinnans mindre utvecklade förmåga att förstå saker o ting
"



Sen måste jag avsluta med mina ledord me:

"I hela mitt liv kommer jag sträva efter att skilja sak ifrån person och intryck ifrån avsikt, man måste försöka lära sig att det man ibland tror är menat till en person, mycket sällan är det men ibland är det svårt, Jävligt svårt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0