Grus i fittan.

Halloween
Igår va de Halloween, inget som jag direkt tog stor nytta av. Va tänkt att vi skulle klä ut oss men blev inte riktigt så till slut även om vi va lite sugna. Blev en snabbis på IKEA, tror de va rekord vi va nog inne i 20-25 min på sin höjd, fick de vi skulle ha sen drog vi. Sjukt mycket folk och inte alls lika smart byggd IEKA som på Bäckebol får jag säga.

Besökte inte mindre än 6 st mataffärer för att få tag på röd karamellfärg till våran klädsel till kvällen nått som vi ändå inte använde. Blev lite förfest och spel hos Jonas i nya lyan innan vi drog till Kristina, va där till halv 1 då Simon kom och drog me oss till AF-borgen, men vi va ändå inte välkomna där och blev utkastade efter 10 min. vidare till vårat favoritcafe och tog en öl. På vägen hem från krogen gick jag genom kyrkogården på vägen hem, riktigt mysigt med alla gravljus som stod överallt. I fyllan kunde jag inte låta bli att busa lite me, jag skändade inget och tog inga ljus från några gravar sånt sysslar jag verkligen inte me. Men jag lyckades skapa en fin liten lysande grej på marken. Har kort för er som vill se men de kommer INTE upp här, be snällt så skickar jag ett mms.


Jullov.
Jag kommer att få en hel månads jullov, den 18 dec till 18 jan för att vara exakt. Tror jag kommer hem den 20e dec och stannar till den 10 jan eller nått sånt då jag kommer att ha omtenta innan jag börjar, men jag är ju hemma i minst 20 dagar och de ska bli riktigt jävla skönt. Ska se om jag har några pengar, isf tänkte jag kanske dra en snabbis till Stockholm, Satan kan jag räkna med dig???





Dagens citat är från mig.
"Hur vore det om du tvättade rent fittan från grus"

Kommentarer
Postat av: Niclas

Götta!



Jag kommer hem till vbg 23e dec och stannar till 10e jan! Pulka i hunnbergsbacken?

2009-11-02 @ 20:43:01
URL: http://aforanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0