Husfest på Kåren.

Husfest på Kåren
Helgen blir nog inte riktigt som jag hade tänkt mig från början, men näst intill. Slutar me att Viktor och Silvander kommer ner imorn me viktors "fina" gröna bil. Ska bli skitkul och jävlar vilken fest vi ska se till att de blir, som Anna sa, det finns bara en och Av knapp när man festar, inget där emellan. Imorn ska vi vara till tusen.

Slutar skolan imorn runt 15,00 och sen blir de hem och göra sig iordning, kanske bort till Mono och Jakob och ta några öl och invänta resten som borde dyka upp runt 18-tiden. Vidare till förkrök och sen blir det LTH Kåren.

Tyskland
Har nu äntligen sett till att boka in ett datum då våran tysklandsresa ska bli av. Johan, Jimmy, Jonas och jag (många J:n) sticker den 12 för en dagstur till Calles, bunkra upp inför vintern och våren sen. Får se vart man ska lyckas ställa allt bara, blir nog till att bygga en fotölj som jag tänkte från början. :D

Wall-E
.
På onsdag är de preliminärt inbokat en filmkväll, då Wall-E ska stå för underhållningen. En viss person hade tydligen helt och hållet missat denna underbara film så nu blir det till att visa den. Vissa filmer måste man faktiskt se så är det bara, och från 2008 är det Wall-E.


Dagens citat:

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa det problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
//Albert Einstein

Kommentarer
Postat av: niclas

Ey! Pallra er till Würzburg ffs! :P

2009-11-25 @ 23:40:24
URL: http://aforanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0