Imorn...

Imorn är den stora dagen som vi alla har väntat på...Sångarstriden, är man inte nervös och har tänkt bli det är det nog hög tid just nu. Det kommer att vara minst 600 personer som kommer och kollar och jag som ALDRIG har sjungt inför mer än 10 personer innan kommer göra en fin debut. Visserligen är vi alltid flera på scen och jag är aldrig helt ensam, men har några rader som ska sjungas "solo" och lite skådespel som är improviserat. Kommer bli en sjukt rolig föreställning med sexa senare på kvällen.

Allt kommer att filmas så jag ska försöka få tag på en DVD sen så får vi väl se om jag visar den för nån, har redan lovat att visa den för en person i utbyte mot nått annat ;)

Dagens (andra?) citat fällde Yvonne efter genrepet idag:
"Men vadå, man kan väl inte ha hund och katt samtidigt?"

Det märks att inte riktigt alla har koll på verkligheten och kanske har sett lite för mycket på Tom & Jerry och liknande grejer, djur kan faktiskt leva ihop. Det är bara människor som inte klarar av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0