Jobb - Massage - Saknad.

Jobb.
Jobbade ju som sagt natten till idag. 12 tim blev det totalt, 12 tim och 1000kr rikare helt klart värt verkligen. Ju längre natten gick desto tröttare och roligare blev allt. Jag och jonas satt ju vakt i en skola medans massa barn och ungdommar låg och sov i samband med en landhockey-turnering. Större delen verkade komma från tyskland och efter att ha hört tyska hela kvällen så kom det till slut in en dansk man och började prata me mig. När han hade gått sa jag till jonas "Va skönt med nån som äntligen pratar svenska", det hade inte slått mig att han faktiskt inte pratade svenska utan danska. Men han hade inte sån extrem danska utan lite som finlandssvenska, fast på danska så jag skyller på det.

Blev mycket magic, carca, nattvandring och kölja den natten vill jag lova. Jag har även än en gång fått det bevisat att tyskar inte är guds bästa skapelse. När det kommer till engelskan så är de helt otroligt va dåliga de är. Om man säger "welcome" till någon så förväntar man sig inte direkt ett "welcome" tillbaka tex :P
Och hur svårt ska de vara att öppna en dörr med ett handtag, vissa verkar tro att Alla dörrar i denna värld bara är att putta på så öppnas de och öppnas de inte när man puttar på dem så ska man tydligen börja pilla med låset, för det slog dem inte att man kan vrid på handtaget. Som sagt vi fick oss många skratt vill jag lova.

Massage.
Efter jobbet blev det raka vägen hem till sängen, kl va väl halv 10 när jag väl somnade, vaknade upp vid 12 då min käre far ringde mig. "Sover du fortfarande?" ...."JA, jag gick och la mig för 3 tim sen". Då kom han på att jag hade jobbat och bad mig sova vidare. FIck sova nån timme till innan det va dags att gå upp och vänta på Plupp, men slapp möta henne vid bussen denna gången iaf. Blev ingen Ken Park denna gången heller, vi hade inte direkt tid heller så vi kikade lite på Självmord.nu istället, kändes mer passande. Fick lite skön massage och känns faktiskt som att min smärta i ryggen har släppt lite, stort tack.
Blev bara ett kort besök tyvärr då hon skulle iväg och spela lite flöjt...

Saknad.
Jag måste bara säga att FY FAN va ja saknar dig Satan. Saknar verkligen att bara knata över en stund och tjöta lite som man alltid gjorde förr. Men nu är de bara 22 dagar kvar sen kommer jag hem, och sen blir det sälen och jävlar blir de åka av, bokstavligt.


Dagens citat:
Det finns mycket som vi skulle kasta ifrån oss om vi inte vore rädda för att andra skulle plocka upp det.


//Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: Magnus

Saknar dig med gubben, <3

2009-11-29 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0