Lycka?

Först och främst måste jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering.

Besöket.

Hade besök i helgen och fy fan va skoj vi har haft. Fredagen drog vi först hem till mig och drog lite öl (whiskey för Annas del) innan vi stack bort till Mono och Jakob. Direkt vidare en bit bortanför Delphi till den riktiga förfesten där de va full fart. va väl ett 30tal personer som skulle med ut. Så de blev ölshottning, kallsongsupning, koppfyllande (säger inte så mycket mer) jägershott (usch och fy) och mycket anant kul innan vi drog vidare till Kårhuset där en brakfest utan dess like väntade.

Väl på kåren blev de mycket dans och öl, tiden bara flög iväg bokstavligt talat. Blev lite udnerlig fyllemat i form av paj me sallad, men de va skrämmande gott på fyllan. En turk började ragga på Anna i kön och de gjorde henne mer än måttligt arg, jag fick rycka in och spela pojkvän. Drinken hon fick me gav Anna snällt tillbaka efter att vi hade mixtrat lite med den, och om han drack den mixtrade drinken ska jag nog låta vara osagt ;)

Efter att vi hade dansat till dunkadunka ett tag blev de liveband, men av nån konstig anledning uppskattades inte våran moshpit till coverband. Vakten kom fram och tog tag i mig och tyckte att nu fick jag banne mig lugna ner mig. Jag skrattade och gick och köpte en ny öl. Jag och Viktor fick sen en härlig promenad hem i den mörka natten där min stenhårda säng väntade. Första gången på länge som jag delar säng me nån men vill inte säga att de va av den mysiga formen kanske haha.

VÄRLDENS TACK för att ni kom ner Viktor och Anna, ni är guld värda och gjorde min helg till en toppenhelg.

Mono välkomnar













Eftersom Anna är lite av en hobbyfotograf fick hon visa sina skills...jag är impad ;)

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-11-25 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0