Myskväll + Smärta!

Wall-E
Fick väldigt trevligt besök i måndags faktiskt, hade lovat att vi skulle kika på Wall-E då det är en film man verkligen inte får missa, nått sötare för man ändå leta efter. Precis innan jag skulle gå och möta upp C så lyckades jag klämma en nerv i ryggen och har fortfarande riktigt ont stundtal, så jag såg väl ut som jag hade fått en kuk i röven när jag mötte upp henne :P . Maggan upplyste mig snällt igår om att massage borde hjälpa så på lördag blir de till att skaffa sig lite massage och trevligt sällskap igen. =D Blir till att kolla klart på Ken Park (crap neck) me då vi aldrig hann se klart den.

"Min" säng.
Jag måste för övrigt göra nått åt min säng snart på flera punkter. Man sover oerhört dåligt av den då den är stenhård och knakandet håller mig säkert vaken om nätterna me, ska se va jag kan göra för att få ner min säng hemifrån den sover man verkligen som en gud i. Men har inte sovit i den på snart ett år då jag lämnade Sverige för Österrike senast.

Listan.
Jag skrev ju för ett tag sen en lista på saker som jag tror ska hända i "framtiden", det va allt från saker kommande vecka till några år framåt. Jag har redan kryssat i några som har hänt, men även strukigt 1-2 punkter som faktiskt inte alls blev som jag trodde. Vissa saker till min lättnad och glädje andra till förvånad och besvikelse. Borde fylla på med fler punkter nu då det har gått ett tag sen jag skrev senast. Lyckats knäcka en gräns me som stod me på listan, mina närmaste vet va de handlar om ;)

Helgen.
Imorn blir det till att "jobba" me, blev en aning längre pass än jag först hade räknat med, men det är nog bara bra då det handlar om pengar och plugg så är ju win/win situation som jag brukar säga. Kommer vara helt jävla död på lördag men då ska de sitta fint att få lite massage och bara sega en hel dag.

Stereo.
Tröttnat på att min förstärkare glappar som ett jävla cp och har gjort i 2 år nu, så det va dags att köpa en ny. Sagt och gjort. Skickade ett mail på en annons på blocket, 2 dagar senare kommer en kille hit med skiten, får 1000kr i näven och försvinner ut genom dörren. Är verkligen skitnöjd och ska nu ge mig på att laga min gamla förstärkare och sen så kränger jag den nog till Mono till ett kompispris :) alla nöjda och glada.





Dagens citat: (Är egentligen ett ryskt ordspråk.)
"Med lögner kanske du kan ta dig framåt, men du kan aldrig vända tillbaka"




Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag gillar dina citat!! :D

2009-11-26 @ 12:28:41
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0