Sälen

Sälen

Just de, glömde säga att det med 99% säkerhet blir sälen för mig första veckan i Feb. Ska bli sjukt jävla roligt faktiskt, jag kan ju inte vara så dum att jag skapar ett stort beroende efter 6 månaders skidåkning senaste två åren och sen inte åker nått alls. Ne så det blir några dagar i sälen vecka 4-5 (?) och sen Hemsedal med familjen.
Vet inte än exakt vilka vi blir, men satan, johanna, timon, cissi, bea, johanna vet jag säkert iaf sen är jag grymt osäker på resten så låter de vara osagt.

Har ju massa pengar undansparade och va ska man ha dem till om inte ha kul med sina vänner :) och kul ska vi ha, även om jag kommer få plugga arslet av mig där i stugan mellan skidåkningen och kvällens sista öl.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vi kan plugga ihop däruppe. Kommer ha sjukt mkt plugg om jag ska tro alla andra ;)

2009-11-26 @ 19:38:06
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0