Update

Arvid...
Jag glömde ju skriva att jag har träffat Arvid här nere i Lund för första gången nu med, det blev ungefär så som jag tänkte det skulle bli. Jag trodde jag skulle träffa honom när han stod som vakt på nation men han stod istället i garderoben på sexan efter sångarstriden. Det första han sa till mig när jag kom fram va "du och jag har lite att prata om". Det va inte riktigt läge att ta allt där, men jag gav honom en snabb update om läget och en ursäkt och lovade att höra av mig, nått som jag faktiskt kommer att göra. Han verkade rätt mycket lugnare, från att ha gått till "komma hit och ta en rejäl jävla misshandel" till att prata i lugn ton. Tror inte han kommer att nita mig men ja lär få mig en utskällning som heter duga nått som ja kanske iofs förtjänar för de jag gjorde. Men så om du läser detta Arvid, ja KOMMER att höra av mig, men kanske inte blir imorn direkt, men de kommer...de kommer.

Husfest.
Gårdagen började med att jag och Mono tog och promenerade in till stan för att shoppa lite på systemet, sen direkt hem för att laga mat. Bjöd Mono och Jakob på lite kyckligfilé, riktigt gott faktiskt. Blev poker me där jag va ett drag ifrån att vinna 200 kr av mina två loosers, istället förlorade jag 100 kr, men jag är inte bitter :D
Drog senare på kvällen vidare till Delphi för husfest. Ibland finns de ju korridorsfester men nu va de HUSTFEST, med andra ord hela huset festade i alla korrioder. Sjukt bra kväll som avslutdes runt 5 snåret hemma hos Jakob, där Miriam, Mono, Jakob och jag däckade, dock va Mono borta sen när vi väl vaknade.


Dagens citat
står Miriam för:
"Man kan ju inte ha kläder på sig när man festar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0