Vadet

Vadet
För ett tag sen slog jag och Anna vad om en grej, vi slog vad som en sak som vi själv inte på något sätt kan påverka utan allt avgörs av slumpen (eller om det redan är bestämt kanske). Det är dock inte direkt nån win/win situation. Det som jag sattsade på missgynnar mig ganska hårt, men jag ser de lite som att om man ska sattsa pengar på en match mellan Sverige vs Brasilien så är man bara jävligt korkad om man sattsar på Sverige för att man VILL att de ska vinna, som att kasta pengar i sjön. Så mitt beslut hamnade på nått som jag själv får skit av om jag vinner :p Sen går själva vadet ut på att den som VINNER bjuder en andra på öl.


Besök?
Tycker det är dags för lite besök här nere snart, vet att ett helt gäng där hemma är sugna på att komma ner, det är bara att säga till så ska jag ordna så jag har en hel helg fri och så styr vi upp nått kul. Ni får gärna komma ner ett helt gäng, både jag och Mono har ju sängplatser så det löser sig allt. "Jag" får iofs besök till helgen. Elin kommer ner, syrrans polare som även jag känner ganska väl och de ska bli riktigt kul men hoppas bara jag är frisk tills dess.

Sjuk
Har för övrigt för ovanlighetens skull gått och blivit sjuk, nått som verkligen inte brukar hända mig. Va jag vet har jag inte vart sjukskriven sen gymnasiet om man bortser från de gånger då jag fått fel på min balans, som jag ändå tycker är ganska kul. Fick brev igår om att jag ska vaccineras imorn me, men självklart får jag inte gå dit nu när jag är sjuk så får snällt vänta tills jag är frisk och det är väl lagom till att vaccinet är slut.

Tankar.
Har en hel del tankar som jag funderar på att kanske skriva lite om, vet inet om jag ska dela me mig av dem, dela me mig till en utvald skara och skriva på ett ställe som jag skrev för några år sen kanske, eller diskutera de me nån som jag kan lita på. Det återstår att se, har inte tid/ork att skriva allt just nu iaf.

Dagens citat (nån som kan sin eurodisco coh kan gissa vart de kommer ifrån?)

Its nice to be important but its more important to be nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0