5-tim lab

Hade lab idag, änkte på morronen att den skulle gå snabbt och smidigt som den förra gjorde. Men när vi sen kom till skolan fick jag höra att INGEN hade lyckats med labben igår för de som gjorde den då, så jag blev lite skeptisk. Hade lab från 13-17, kl 17,55 va jag och Kristina klara och då hade vi ändå hoppat över en del grejer som vi får göra hemma, nu väntar bara en raport på ca 15 sidor som ska skrivas med va nu vi ska fylla dessa sidor me. Jag klarade för övrigt labförhöret med, så kör hårt mot mina 70% rätt för att få en 3a på tentan sen til jul utan att ens behöva göra den. Ligger för tillfället på 80% rätt.

Lugn helg i helgen, kanske några öl men inte mer än så för min del, behöver plugga och komma i fas lite. Ligger fortfarande ca 1,5 vecka efter i både matten och elektroniken.

Tim Burton ska göra en ny inspelning på Alice i Underlandet, kommer visserligen inte föräns mars 2010 men ska ändå bli skoj att se. Johnny Depp är med som vanligt i alla Burtons filmer så det är väl inte direkt nått nytt.

Dagens citat från Alice i underlandet (som det för övrigt kommer en ny film på) och jag måste säga att det är väldigt klokt sagt. Jag hoppas jag får leva så nästa sommar, bara välja en väg på måfå och se vart vi stiger av, det bästa sättet att se sig omkring på:
"Om du inte vet vart du ska, spelar det ingen roll vilken väg du tar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0