9 dagar kvar.

Då har vi 7 dagar kvar till första tentan. Elektronik står på schemat, är jävligt nyfiken på hur det kommer gå, det är ju inte som gymnasiet när man undrar om man ska få vg eller mvg direkt, här handlar det om man ska bli godkänd eller inte. Elektroniken är jävligt svår och jag är långt ifrån me på allt vi gör och vissa grejer känns som rena djungeln och jag är nog inte ensam om att tycka det heller. Har suttit i skolan till 23 på kvällen senaste 3 dagarna och tror det blir samma sak idag med.

Det är nu även 9 dagar kvar till mattetentan och även hemresan. En timme efter tentan är klar sätter jag mig på tåget mot Varberg, ska bli sjukt kul att hälsa på Johan och Jennha igen, va nog midsommar som jag träffade jennha senast om jag inte minns helt fel, Johan va ju med oss i stugan, ska för övrigt lägga upp lite fler nakenbilder därifrån.
Sen får vi väl se, vem vet vi kanske stannar i Varberg den helgen och skiter i Vänersborg, men tror iaf några där hemma skulle bli lite besvikna då haha.


Dagens citat:
"Men ligger inte Blekinge i Skåne?"
//Yvonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0