Besök och pengar.

Först och främst, Fan va dåliga ni blivit på att kommentera, har mycket fler läsare nu än innan, men mycket färre kommentarer, bättring...

Cashmoney:
Nu har jag äntligen fått mitt CSN, har lagt undan 13,000 rakt av som jag ska spara tills i sommar, om nu inget dyker upp på vägen som skapar dumma utgifter eller om planerna ändras, men som det ser ut just nu så ska de få ligga där utan att jag rör dem. Skönt att kunne leva me nu, slippa tänka på minsta krona man lägger ut även om jag måste hålla i pengarna ändå, men det har jag vart van vid senaste tiden.


Besök:
Idag får "jag" besök med, min mor kommer ner med Maria och Birgitta. Ska bli kul att träffa lite folk hemifrån även om det nu bara är en vecka kvar tills jag sitter i Johans bil med en öl i handen på väg hem från Varberg. Har ju inte riktigt haft tid med besök heller senaste tiden, men nu efter tentaveckan kommer jag nog ha lite tid, så besök är väldigt uppskattat. Har ju lite små grejer inplanerade innan julen me, mer om det senare i höst.

Plugg: Nu har jag suttit i skolan till minst 23 varje dag sen i söndags, känns jävligt bra att kommit igång att plugga på allvar även om det tar på krafterna och min sömn blir grymt lidande, har blodsprängda ögon, försökte ta ett kort på det, men det gick sådär så ni får klarar er utan. Jag ger istället lite Högergränsvärde där lim x--> 0



Dagens citat:
"Jag tycker om knark, men jag vill inte att DU, ska hålla på med det" //Carl Bildt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0