CSN

Börjar bli jävligt trött på detta nu. Har fortfarande inte fått mitt csn sen jag började plugga, jag anmälde visserligen lite sent men såhär lång tid ska det verkligen inte ta. CSN.se har krånglat en del men nu när allt funkar som det ska igen så tycker jag fan de kan ta och titta på min ansökan och ge mig mina pengar. Kommer bli en FET but cash jag får visserligen men vad hjälper det när jag behöver dem nu. Blir som sagt till att lägga undar några tusen till nästa sommars planer. Hultan är så gott som inbokad nu, med Maggan- Gröntröjan- Svensson som arbetsledare och sen får jag väl min utmärkta arbetskolega Frida till somman igen. Kaffe och blöta kläder är en höjdare när man är på festival så länge man håller humöret uppe. :D





Dagens citat är egentligen bara ett sms jag fick här om dan.

"Saknar dig sjukt mycket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0