CSN...igen.

Så då fick jag äntligen mitt svar från CSN, va tydligen ett argt mail som behövdes för att få fart på dem. Nu ska jag snart få mitt studiemedel och eftersom jag får de retroaktivt så kommer jag få ut för ca 3 månader vilket blir ungefär 24,000. Perfekt. Ska ta och söka bostadsbidrag me, och räknade på att jag kommer få ca 600 kr i månaden vilket ju ändå blir en del så ska nog gå att finansiera mina studier. Annars så tittade jag och mono lite på detta med att bli spermadonator haha. Tydligen så får man 300-600 kr per prov och man kan lämna mellan 6-10 prov på en och samma gång. Nackdelen med detta är ju att det ger ju 6-10 barn som sen i "mogen ålder" som det så fint heter, har rätt att söka upp sin bilogiska fader. Är inte så pigg på detta så tror jag hoppar det med spermadonator, men man kan ju alltid lämna lite benmärksvätska, 2500kr efter skatt för en timmes arbete ;)

Dagens andra citat:
Men en man är ingen man innan han kan vara utan en kvinna.


Kommentarer
Postat av: MustaVeri

benMÄRGSvätska, inget annat du ;P Och det ska tydligen göra oooont :P

2009-10-13 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0