Dont play catch without arms.

Halv 12 igår då, detta tar verkligen musten ur mig även om det är ganska skoj stundtals så sliter det verkligen på en. Men nu är det bara en vecka kvar av plugg, sen bär det av hemmåt och förhoppnignsvis en lite lugnare preiod sen efter tentorna är klara. Då är det bara ytterliggare 8 veckor tills jullovet kommer, återstår att se om jag har nån resttenta då eller inte, hoppas fan inte det.

Och förlåt Bea för att jag inte ringde och störde igår haha, men jag glömde bort det mitt i alla böcker, slår kanske en pling lite senare idag istället och kollar hur de gick igår. Vore en lögn att säga att jag inte är nyfiken.

Hanna,
lider verkligen med dig, vet hur det är att förlora en vän, och det är kanske inte någon tröst men efter ett tag kan man instället för att gråta av tankarna på sin vän, le åt alla stunder man haft ihop och skratta åt allt kul man gjort.



Dagens citat grundande jag själv igår.

Kasta inte en boll till någon som inte vill vara med och leka, på samma sätt som du inte ska be någon kasta en boll till Dig om du inte har några armar att fånga den med.
//Oscar    15/10 - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0