Drömmar

Har haft mycket knepiga drömmar senaste tiden, både bra och dåliga. En del som man vaknar upp och med ett lende på läpparna och ibland mer än så haha. Sen har vi de drömmar när man vaknar upp och tänker "va FAN va de där för nått". Har blivit några sånna drömmar nu, och jag brukar vara ganska bra på att styra mina drömmar nu för tiden. Jag kan leva lite som jag vill i dem, och vaknar inte upp alls lika lätt som jag gjorde för några år sedan, vilket är ett stort plus. Sen VILL man vakna upp många gånger me och slippa drömmen.

Senaste drömmen ska jag nog inte gå in på vad den handlade om, men drömde här om natten om åkning som så många gånger förr.

"Ingen plats är mig så kär, som de snöklädda bergen är"
//Oscar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0