Förkrök

På fre kommer jag hem och på lör ska de bli ett jäkla förkrök. Ser ut som vi kanske kan vara hemma hos min moder och fader innan de blir utgång. Vi kan inte bli överdrivet många då jag inte längre bor där och ska städa upp lite innan vi sticker ut. Men fan de som är sugna kan väl höra av sig på ett eller annat sätt och hojta till så styr vi upp nått jävligt roligt. Skriv en rad här/msn/sms eller slå en pling så jag vet och kan planera lite, (hör ni inte av er tar jag de som ett indirekt "nej tack" hehe)

Vet inte riktigt vart vi drar ut än, hänger på vad folket känner för och vilka som hänger på ut, har blivit lovad en efterfest me, men jag nämner inga namn ännu. Men efterfest ska de bli :D länge leve festen.



Bara för att Jakob tjatar.
Detta är ett av Jakobs mått på...ja ni förstår säkert.

Skulle lätt med livet som insatts
Skulle lätt med gråten i halsen (tror detta är vårta, "Duger i krig")
Skulle lätt med viss tvekan
Skulle lätt


Drömde om skidor inatt, va iväg me en vän och köpte nya till mig och henne...dock tror jag inte hon kan åka :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0