Fotboll och helgen som kommer.

Fuzzball
Nyss hemkommen från min andra fotbollsträninge. Körde 11-manna match idag, dock bara med 8 pers i varje lag så fick ju springa arslet av mig. Det va snälla och frågade vad jag spelat innan, jag sa som det va att jag lirat forward innan men att min kondition säkerligen inte skulle klarar av de i dagens läge, possitioner delades ut i vårt lag, och vart hamnar jag om inte på höger yttermitt ne för där behöver man ju inte springa mycket. Satan i gatan va trött jag är nu. Blir lite pasta och en god kycklingburgare snart så jag får tillbaka lite energi i kroppen. Sjukt kul att spela fotboll igen iaf och hoppas verkligen vi kör vidare.

Carl och Perta tjötar på mig att jag ska haka på till Sensation White, men jag tror jag bangar, om jag ska dit så är de ju med Link & co och som de ser ut just nu är de DJ's som ska spela inge vidare, bara massa House och mina pengar räcker tyvärr inte till. Jag ska ju trots allt åka hem och hälsa på mina vänner :D

Helgen som kommer
I helgen ska jag göra nått som jag egentligen väntat på i snart 5-6 år. Ska träffa en gammal nätpolare, vi har planerat att träffas många gånger men saker har alltid kommit emellan men nu när vi bor så pass nära varann och Julia, som hon heter, ändå ska på fest en bit utanför Lund kunde jag haka på. Ska bli riktigt skoj faktiskt, även om jag kanske borde vara hemma och plugga så får jag offra mig lite, jag festade ju faktiskt inte förra helgen.

Plansch
Jag har för övrigt börjat pilla lite på en plansch jag har tänkt trycka upp och sätta i mitt rum. Den återspeglar väl lite livet här i Lund sen jag flyttade ner, och den kommer stå för och betyda ganska mycket, är jävligt nöjd över den än så länge, ska se om jag kan snygga till den lite, om nån är haj på photoshop så skrik gärna till så kan ni få hjälpa till, all hjälp jag kan få uppskattas :D Vad motivet föreställer är än så länge hemligt, bortsett för de persone som hjälper till så klart.


Dagens citat är taget från en oerhört stor och klok människa, Bruce Lee:
"Empty your mind, be formless, shapeless — like water.
If you put water into a cup, it becomes the cup.
You put water into a bottle it becomes the bottle.
You put it in a teapot it becomes the teapot.
Now, water can flow or it can crash.
Be water my friend."


Kommentarer
Postat av: Timon

Jag är lite småhaj på Photoshop faktiskt!

2009-10-09 @ 17:25:30
Postat av: oscar

Fan va king, ja kan skicka över bilden på msn, jag tror du kommer gilla den ;)

2009-10-09 @ 21:39:28
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0