Fotbollen = Besvikelse

Fotboll
Kikade fotbollen igår, och som vanligt går de som det går när Sverige spelar. Igår va dock matchen rätt spännande om man jämför med matchen mot Malta senast. Sverige skapade faktiskt en hel del men hade lite svårt att få in den bara. Fick dock två "bortdömda" mål då det ena iaf va jävligt tveksamt till om det skulle dömmas bort.

1-0 i röven tyvärr.

Hade på sätt och vis gärna vart me där hemmai Vänersborg då det verkar ha haft jävligt roligt, men fick ju min förfest med satan över webcam om inte annat, tack ska du ha vännen. Nu är det bara 12 dagar tills jag sätter mig på tåget hem, blir mer och mer spänd för varje dag. Får se vad som händer på lördagen, blir marknad hur som helst och sen på lörkväll får vi väl se. Är bjuden på fest hem till Jocke i Upphärad, en fest som faktiskt lockar lite måste jag säga. Men vill självklart festa me mina vänner där hemma med, men då får vi se till att styra upp nått kul :)

Sitter lite och väntar på ett, eller möjligen två, telefonsamtal som jag är väldigt tveksam till om det kommer komma. Det kommer nog inte komma av två olika anledningar men om inte det ena kommer får jag väl göra de själv. Time will tell.

Dagens citat hämtat direkt up Pang Prego:

Att gifta sig är som att hugga en julgran, när man huggt en hittar man direkt en bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0