Fredag.

http://isitfriday.biz/

Än så länge om ni nu klickar på länken idag, torsdag, så kommer ni få ett snällt NO, men om ni istället väntar tills imorn och klickar så får ni det glädjande beskedet YES. Imorn är de som säkert alla gissat Fredag och det betyder superstor megaångest idag. Min mage mår bra men istället har huvudet fått sig en släng av ångest, men som tur är fick mono aldrig min sista alvedon igår så jag kan trycka den ikväll innan jag går och lägger mig.

Ska iväg till stationen nu och plocka ut mina biljetter för hemresan imorn eftermiddag. Varberg blir första anhalten, hälsa på Johan, Jennha och nu även Aero. Johan och Aero ska följa me till Vänersborg men Jennha ska tyvärr jobba, men ska bli kul att säga hej iaf, true friends. Väl hemma i stan blir det till att lasta av i Vänersborg och sen åka vidare till Vargön, kära Vargön. Blir en lång promenad massa tjöt och gamla minnen me 2 av mina absolut bästa och äldsta vänner.
Ska även svänga förbi Satan och Johanna på vägen och säga hej iaf.

Så morgondagen ser ut som följande

08:00. Tenta i Matte B1 (ca 25-35% brukar klara skiten.........)
13:00. Lämnar som senast tentasalen
14:00. Knäcka en öl precis när Jonas och Jakob går in för att skriva tenta.
15:00: Tåget går mot Varberg
16:30. Framme i Vargberg
19:00. Borde vara framme i VBG

Sen blir de fullt upp till sena natten då de gäller att sova ut inför lördagen som är minst lika fullspäckad den.

Dagens citat:

Man borde gå på en sån här fjollig konsert nångång.

//Jonas "mono" Svensson under tentaplugg


Saknar St, Anton så jävla mycket, speciellt de 2 veckorna som Satan och Timon va nere. Det två bästa veckorna av de totalt 6 månaderna jag vart i st, Anton. Denna dagen va den absolut bästa även om jag höll på att stryka me i den värsta vurpan i mitt liv. 10m flygfärd ut över ett krön i +100khm Ibland är man glad att man har hjälm och ryggplatta men jag va mörbultad som få efteråt. Men smakar det så kostar de :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0